معرفی هوندا CB1000R مدل ۲۰۲۱

معرفی هوندا CB1000R مدل ۲۰۲۱

با توجه به اجرایی شدن مقرارت جدید آلایندگی از ماه گذشته، هوندا هم یک لیست کامل از موتورسیکلت‌ها و اسکوترهایی دارد که هنوز نتوانسته‌اند تغییرات یورو ۵ را کسب کنند. این اتفاق هوندا را بر آن داشت تا طی پروسه‌ای فشرده ۶ مدل خود را به‌روزرسانی کند.

معرفی هوندا CB1000R مدل ۲۰۲۱

کلاه کاسکت : خبر خوب هوندا برای مشتریان، اضافه کردن نسخه بلک ادیشن روی این موتور است.

یکی از جذاب‌ترین‌ها در این سبد نسخه ۲۰۲۱ مدل معروف CB1000R است. محصولی که هوندا با انتشار تیزرهای، حضورش را از چند هفته پیش اعلام کرده بود.

در حالی که تغییرات آلایندگی برای سازگاری محصولات هوندا با قوانین جدید محدود بود ولی شرکت از فرصت استفاده کرد و طراحی مدل جدید را نیز بهینه‌سازی کرد.

در نسخه ۲۰۲۱ هوندا CB1000R یک حاشیه جذاب به دور چراغ‌های جلو اضافه شده است. به لطف این تغییر ساده، حالا محصول جدید در نمای جلو بسیار مدرن‌تر به نظر می‌آید. البته کل فریم چراغ نیز کمی به سمت بالا زاویه پیدا کرده تا کمی هم روی جسارت آن کار شده باشد.

معرفی هوندا CB1000R مدل ۲۰۲۱

هوندا CB1000R مدل ۲۰۲۱

مانند مدل‌های قبلی در این نسخه نیز خبری از بادگیر نیست و صفحه نمایش TFT به صورت عریان روی چراغ قرار گرفته است. پوشش روی رادیاتور بار دیگر طراحی شد‌ه‌اند. در مدل ۲۰۲۱ است که می‌توان دو جفت رینگ جدید آلومینیومی Wشکل را دید.

هوندا برای CB1000R مدل ۲۰۲۱ از همان پیشرانه قبلی ۹۹۸ سی‌سی چهار سیلندر خطی استفاده کرده است که ۱۴۳ اسب‌بخار قدرت تولید می‌‌‌کند. نصب سنسورهای ۰۲ Lambda روی اگزوز نه‌تنها آلایندگی را کنترل می‌کند بلکه مصرف سوخت را نیز تا حد زیادی پایین آورده است. باید اعتراف کرد هنوز هم سیستم PGM-FI که اشاره به پاشش سوخت برنامه‌ریزی‌شده دارد، بهترین عملکرد را برای این محصول به ارمغان می‌آورد.

خبر خوب هوندا برای مشتریان، اضافه کردن نسخه بلک ادیشن روی این موتور است. مدلی که با رنگ‌بندی بسیار جذاب‌تر مشتریان حرفه‌ای را به سمت خودش می‌کشد. ژاپنی‌ها تا این لحظه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه CB1000R در بازار آمریکا و اروپا منتشر نکرده‌اند. منبع: باما

خبر خوب هوندا برای مشتریان، اضافه کردن نسخه بلک ادیشن روی این موتور است. مدلی که با رنگ‌بندی بسیار جذاب‌تر مشتریان حرفه‌ای را به سمت خودش می‌کشد.

ژاپنی‌ها تا این لحظه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه CB1000R در بازار آمریکا و اروپا منتشر نکرده‌اند.

منبع: باما