شیوه های پرداخت

پرداخت اینترنتی

کاربران کلاه کاسکت می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;

 

– شماره کارت  (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک )

– رمز دوم کارت   (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
– CVV2    ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد )
– تاریخ انقضاء    (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)

 

 

کارت به کارت

کاربران کلاه کاسکت می‌توانند با روش کارت به کارت اقدام به پرداخت سفارش کنند.در این روش صورت حساب پرداختی از قبل با سایت کلاه کاسکت هماهنگ شود و بعد از پرداخت شماره پیگیری تراکنش از طریق راه های ارتباطی به سایت کلاه کاسکت اطلاع داده شود تا ثبت و تائید نهایی صورت پذیرد. شیوه های پرداخت

به کاربران محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. با وجود این، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، فروشگاه کلاه کاسکت این امکان را نیز فراهم آورده است که در صورتی که آدرس تحویل سفارش آنها، در برخی مناطق شهر تهران باشد، هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش، به یکی از روش‌های زیر پرداخت کنند.

پرداخت نقدی در محل تحویل

ویژه شهر تهران

برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، فروشگاه کلاه کاسکت امکان پرداخت نقدی در محل را نیز فراهم آورده است.

در صورتی که آدرس تحویل سفارش آنها، در شهر تهران با سقف سفارش سه میلیون تومان باشد هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی یا از طریق کارت بانکی پرداخت کنند.
در نظر داشته باشید بهترین گزینه جهت تسریع در انجام مراحل آماده سازی سفارش برای کلاه کاسکت، گزینه پرداخت اینترنتی می باشد.

پرداخت از طریق دستگاه POS سیار در محل تحویل

ماموران فروشگاه کلاه کاسکت در هنگام تحویل سفارش، دستگاه POS سیار به همراه دارند تا شما خریداران عزیز قادر به پرداخت هزینه از طریق دستگاه POS باشید.