خرید بهترین قفل موتور سیکلت

بهترین قفل موتور سیکلت ضد برش نیز همانند بسیاری دیگر از لوازم حفاظتی و ایمنی موتور سیکلت برای سلایق مختلف در انواع  متفاوتی تولید شده است تا هر موتور سواری با هر نوع موتور سیکلت بتواند به راحتی از این قفل ضد برش استفاده کند .

خرید قفل موتور سیکلت همانند لوازم  موتور سواری  از اولین کارهایی می باشد که پس از خرید موتور سیکلت باشد انجام پذیرد و ما در این مقاله شما را در انتخاب بهترین قفل موتور سیکلت یاری خواهیم داد .

قفل دیسکی موتورسیکلت

  ضروری و قابل حمل است

قفل دیسک موتور سیکلت حمل و نقل آسانی دارد، این مدل قفل یکی از محبوب ترین مدل ها میان موتور سواران است.

بهتریت قفل دیسک ضد برش موتور سیکلت به عنوان جمع و جورترین قفل موتور سیکلت شناخته میشود و جزو قیمت مناسب ترین و برترین قفل نیز به شمار می آید . زمانی که اهرم آن را فشار دهید روی دیسک موتورسیکلت کاملا چفت می‌شود و به کالیپر ترمز متصل می‌شود و کاملا از حرکت چرخ موتورسیکلت جلوگیری میکند .

معمولا این نوع  قفل ضد بر موتورسیکلت از سرقت موتور سیکلت توسط وانت جلوگیری نمیکند چون فقط از حرکت خود موتورسیکلت جلوگیری میکند و در واقع ما استفاده از بهترین قفل دیسک را برای موتورسوارانی که مکان سرپوشیده برای نگهداری از موتورسیکلت خود دارند توصیه می کنیم .

خرید بهترین قفل موتور سیکلت

قیمت و خرید بهترین قفل دیسک ضد برش موتور سیکلت و تسمه ای در شکلهای متفاوتی تولید و روانه بازار می شود.

برخی از مدل ها قفل مجهز به هشدار حرکت هستند که در صورت حرکت موتور سیکلت به صدا در می آید تا اثر بازدارندگی داشته باشد.

قفل دیسک موتور سیکلت آژیردار یک ویژگی کاربردی برای شما دارد : به لطف زنگ هشدار، قفل موتور را قبل از خروج فراموش نمی کنیم و از خرابی دیسک موتور سیکلت توسط آن جلوگیری می شود ، در میان آن‌ها ، گران ‌قیمت ‌ترین آنها به تلفن هوشمند شما متصل می‌شوند تا تنظیم زنگ هشدار را بصری‌تر کند و یا حسگر اثر انگشت دارند برای باز و بسته کردن بهترین قفل دیسک موتور سیکلت و زنجیری ضد برش ایران با بهترین قیمت بازار .

در صورت عدم وجود زنگ هشدار، بهترین ها دارای بند یادآور ( یا بند حافظه ) هستند تا روی دسته آویزان شوند تا فراموش نکنید که قفلهای دیسکی را قبل از شروع به کار جدا کنید .

قفل دیسک موتورسیکلت یک وسیله ضد سرقت مناسب برای گرفتن زمان سارقان است تا از غافلگیری شما جلوگیری کند و استفاده این نوع از محافظ ها را دز کنار دیگر مدلهای خرید بهترین قفل موتور سیکلت همچون کابلی و زنجیری توصیه میکنیم .

قفل دیسک موتور سیکلت BLACK Redline 420

بهترین قفل موتور سیکلت ضد برش

این قفل موتور سیکلت بهترین و ایمن ترین مدل که به عنوان قابل اعتمادترین دستگاه ضد سرقت و ضد برش شناخته می شود ، به دلیل طراحی عظیم خود محافظت بهتری نسبت به سایرین ارائه می دهد . علاوه بر مواد مورد استفاده در ساخت و کیفیت قفل ها (به بخش اختصاصی ما مراجعه کنید ) ، به یاد داشته باشید که قطر دسته و همچنین ابعاد آن را کنترل کنید .

اگر به اندازه کافی طولانی باشد ، به شما امکان می دهد بهترین قفل موتور سیکلت خود را با میله ها و یا نرده ها در خیابان ایمن کنید – بهترین راه و روش محافظت از وسیله نقلیتان

بهترین قفل های موتورسیکلت U ضد پیچش ( که دسته آن در صورت بریده شدن نمی چرخد ) و دو لنگر ( که نیمی از آن هنگام برش جدا نمی شود ) هستند. همه اینها دزد را مجبور می کند تا زمان بیشتری را برای آزاد کردن  بهترین قفل موتورسیکلت ضد برش ایران تلف کند .

با وجود محدودیت حمل، U همچنان بهترین قفل موتور سیکلت است و باید تا حد امکان استفاده شود.

خرید قفل زنجیری ضد برش موتور سیکلت

خرید بهترین قفل موتور سیکلت زنجیر ضد برش بعلاوه بر یک دستگاه ضد سرقت قفل کننده همانند ( U ، دیسکی ، قفل فرمان و یا قفل کتی ) انتخاب می شود ، دامنه اتصال قفل موتورسیکلت را به عنصری از محیط آن گسترش می دهد. طراحی ساده است، بنابراین کیفیت موادی که برای ساخت آن استفاده می شود بسیار مهم است .

مزیت زنجیرهای از نوع کمند (با یک پیوند عریض در یک طرف) که به شما امکان می دهد محدوده گسترده ای برای اتصال به دست آورید و در عین حال فضای کمتری را نسبت به زنجیر معمولی اشغال کنید.

از قفل های کابلی ضد برش موتور سیکلت که از نظر کاربرد شبیه به زنجیر هستند باید اجتناب کرد : برش آنها بسیار آسان است و محافظت کافی برای موتورسیکلت ایجاد نمی کند.

خرید قفل زنجیری ضد برش گزسنه مناسب و جالبی برای ایمن کردن موتورسیکلت شما در طول مدت پارکینگ طولانی است ، اما این مدل قیمت بالایی به نسبت دسگر نمونه ها دارد و دلیل آن استفاده از آلیاژ با کیفیت گران است .

خرید بهترین قفل موتور سیکلت

قفل کابلی یا تسمه ای ضد برش موتورسیکلت

فروشگاه و سایت بهترین قفل موتور سیکلت کابلی یا شلنگی مخصوص اسکوترها است ، این قفل به پایه زین قفل به دسته وصل می شود ، بنابراین به شما امکان می دهد فرمان را مسدود کرده و کلاه خود را وصل کنید. در هنگام سواری به پایه زین محکم می شود، فضایی را در صندوق عقب نمی گیرد و از کثیف شدن دست قیمت یا خرید قفل موتورسیکلت ها در تماس با چرخ ها جلوگیری می کند.

یک قفل موتور سیکلت ضد برش بسیار کاربردی اما نسبتا امن ، مناسب برای توقف های کوتاه مدت ، بنابراین قفل فرمان نقشی قابل مقایسه با قفل دیسک ایفا می کند.

خرید بهترین قفل موتور سیکلت

خرید قفل کتی یا قفل کلاچ و ترمز موتور

قفل کتی موتور سیکلت نیز همانند قفل دیسک تا حدودی کاربرد بازدارنده دارد و کار سارقان را سخت کرده و وقت آنان را میگیرد مگر اینکه موتورسیکلت را حمل کنند .

قفل کتی موتورسیکلت ضد برش از دو قسمت تشکیل شده که توسط اهرم به هم متصل میشود ، بر روی فرمان موتورسیکلت وصل میشود تا با فشردن ترمز و قفل کردن آن بر روی فرمان از حرکت موتور سیکلت جلوگیری کند .

اگر حافظه خوبی ندارید از نظر اینکه احتمال ندارد شما این قفل ضد برش را همانند قفل دیسک فراموش کنید استفاده از آنها مطمعنتر است .

در کل این لوازم جانبی به طور دقیق یک دستگاه ضد سرقت نیستند ، اما وجود آنها و استفاده از این قفل موتور سیکلت حمل و سرقت وسیله نقلیه شما را بسیار پیچیده تر می کند.

لوازم جانبی حفاظتی همانند قفل موتور سیکلت بسیار بازدارنده اند ، بسیار کاربردی برای تقویت ایمنی موتور سیکلت شما و آنها را میتوانید در فروشگاه کلاه کاسکت دات آی آر با قیمت مناسب تهیه کنید .

خرید بهترین قفل موتور سیکلت

خرید قفل کتی موتور سیکلت ضد برش

فروشگاه و نمایندگی قفل موتورسیکلت تهران

در جمع بندی کلی باید بگوییم بهترین قفل موتورسیکلت ضد برش به هر شکلی که باشد و با هر کارایی به تنهایی نمستواند به عنوان بهترین و ایمن ترین قفل موتور سیکلت شناخته شود زیرا هر کدام از این محافظ های موتور نقطه قوت و ضعفی دارند که در کنار بهترین قفل ضد برش موتور سیکلت هم میتوانند آنها را برطرف کنند .

برای مثال اگر شما بهترین قفل دیسک موتورسیکلت یا کتی را بدون قفل زنجیری و یا شلنگی یا کابلی استفاده کنید بدون شک اگر موتور سیکلت در پارکینگ امنی قرار نگیرد به راحتی به سرقت خواهد رفت .

در اینجا بهترین قفل موتور سیکلت زنجیری و کابلی که موتور را به ستون یا میله وصل کرده باشد میتواند از حمل و سرقت آسان وسیله شما جلوگیری کند .

خرید بهترین قفل موتور سیکلت

قیمت قفل موتور سیکلت ارزان

قیمت بهترین قفل موتور سیکلت بسته به نوع آن می تواند قیمت بسیار بالا و یا ارزان قیمت باشد ولی هیچگاه قیمت با کیفیت رابطه مستقیمی نداشته و نخواهد داشت چرا که تجربه ثابت کرده باید در هنگام خرید بیشتر از همه کارایی محصول مورد نظر را در نظر بگیریم.

گاهی قیمت قفل موتور سیکلت ظاهری جذاب ، حجیم و به نظر مطمعن دارند ولی در اصل سارقان میتوانند به راحتی آنها را از کار انداخته و یا باز کنند و در مقابل ارزان ترین قفل های موتور سیکلت میتوانند کار سارقان را بسیار سخت کنند .

فروشگاه و سایت قیمت قفل موتور سیکلت ضد برش می تواند با برند آن نیز ارتباط مستقیم داشته باشد ،

در کل ارزان ترین و قیمت بهترین قفل موتورسیکلت را میتوان تعدادی از مدلهای دیسکی و کابلی دانست که در اصل نیز کارایی و کاربرد خاصی ندارند .

از گرانترین و بهترین قفل نیز میتوان مدل U  و زنجیری ضد برش را نام برد که از نظر عملی هم کاربرد آنها ثابت شده است .