افتضاحی به نام

       موتورسیکلت های پرو (Hi pro) طرح z1000

 

از چند روز پیش موتور سیکلتی با ظاهر شبیه به کاوازاکی z1000 در بازار موتورسیکلت دیده میشه که خیلی جلب توجه میکنه با نام موتورسیکلت های پرو (Hi pro) طرح z1000

اما نکته جالب در مورد این موتور سیکلت اینکه هیچ اطلاعات و مشخصات فنی در مورد این موتور سیکلت ارائه نشده بالطبع نمیتوان آنالیز درستی از این موتورداشت.

در نگاه اول کاملا مشخصه که کیفیت قطعات ظاهری این موتور سیکلت از سطح پایین و ضعیفی برخورداره و بالطبع قطعات انجین هم همینطور خواهد بود.

و اما این پایان کار نیست معمولا برای نسخه های فیک در همان کلاس موتور سیکلت ارائه می شود ولی در مورد این موتور سیکلت اینگونه نیست نسخه ای از

موتور سیکلت هایی با حجم بالای انجین (۱۰۰۰ سی سی) را بروی موتور سیکلتی با حجم ۲۴۹ سی سی کپی کرده اندکه بیشتر باعث خنده و شادی اطرفیان به راکب این موتور خواهد شد.

از نکات دیگری که در مورد این موتور سیکلت باید توجه داشت اینکه در کشورعزیز ما ایران پیدا کردن قطعات و لوازم های یدکی موتور سیکلت هایی با برند معروف و شرکت های وارد کننده موتور سیکلت با نام و سابقه خوب دچار مشکل هستیم حالا چه برسد به موتور سیکلتی نظیر های پرو که حتی شرکت وارد کننده هم در مورد مشخصات فنی این موتور اطلاعاتی نداره.

حرف آخر اینکه عده ای سود جو از علاقه مردم به موتور های سنگین و با توجه به قیمت بالا و محدودیت های موجود سواستفاده و موتور هایی نظیر های پرو و … را روانه بازار میکنند.