این قرارداد، مهم‌ترین سند از قوانین و شرایط استفاده از استفاده فروشگاه کلاه کاسکت است.

(1)این قرارداد بر اساس ماده ۱۰ قانون مدنی و به صورت دوجانبه و مطابق مفاد و شرایط این سند، میان طرفین آن منعقد می‌شود: طرف اول قرارداد پلتفرم فروشگاه کلاه کاسکت (به نشانی اینترنتی kolahkasket.ir) و تمامی سرویس‌ها، ابزارها، اپلیکیشن‌ها و سایر وب‌سایت‌ها و دامنه‌ها و نشان‌های تجاری وابسته به آن است که از این پس در این سند «فروشگاه کلاه کاسکت»‌ نامیده می‌شود.

بصره 1: ارائه خدمات به فروشندگان در سایت کلاه کاسکت که یک بازارگاه آنلاین (پلتفرم بازار الکترونیکی)است نقش ایجاد زیرساخت مناسب برای تعامل میان تأمین‌کنندگان و مصرف‌کنندگان بیرونی محصول (کالا) را در چارچوب و قواعد این قرارداد برعهده دارد. به عبارت دیگر، فروشگاه کلاه کاسکت به شکل یک واسطه میان مشتریان و عرضه‌کنندگان کالا فعالیت می‌کند بدون آن‌که خود طرف معاملات یا توابع معاملات میان آنان قرار گیرد و صرفا خدمات بازاریابی الکترونیکی را فراهم می‌کند.

1.2. طرف دوم قرارداد

تمام اشخاصی که طبق تعریف و مفاد این سند، درفروشگاه کلاه کاسکت ثبت‌نام و یا از خدمات آن (موضوع قرارداد) استفاده می‌کنند که از این پس در این سند حسب مورد «کاربر/کاربران»، «فروشنده/ فروشندگان» یا «خریدار/خریداران» خوانده می‌شوند.

موضوع قرارداد

 

 استفاده از خدمات فروشگاه کلاه کاسکت در چارچوب این سند، قوانین و مقررات کشور، احکام شرعی و اخلاق و عرف جامعه شامل موارد ذیل می‌گردد:

اول، خرید و فروش کالا و خدمات مجاز در بستر الکترونیکی، به شکل غیر هرمی و غیر شبکه‌ای، با هدف مصرف، تجارت، بازرگانی، واردات یا صادرات.

دوم، برقراری ارتباط و انتشار محتوا در بسترهای اجتماعی فروشگاه کلاه کاسکت.

این قرارداد و سایر آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی که از طریق راه‌های ارتباطی فروشگاه کلاه کاسکت به صورت عمومی یا موردی به اطلاع کاربر می‌رسد، مجموعاً جزو شرایط استفاده و بهره‌برداری از فروشگاه کلاه کاسکت است. استفاده کاربران از فروشگاه کلاه کاسکت، به‌منزله پذیرش همه قوانین و مقررات فوق‌الذکر است.

تبصره: تاریخ آخرین ویرایش و به‌‌روزرسانی این قرارداد «فروردین 1402» است.

(6) در صورت به‌روزرسانی این قرارداد، موارد تغییر یافته یا جدید در ابتدای هر ماه شمسی از طریق صفحه آخرین تغییرات قوانین باسلام ، به اطلاع کاربر خواهد رسید و وی می‌بایست نسبت به ادامه‌ی استفاده یا عدم استفاده از فروشگاه کلاه کاسکت تصمیم‌گیری کند و اگر مفاد قرارداد جدید را نمی‌پذیرد لازم است از خدمات فروشگاه کلاه کاسکت استفاده نکند. پس از تغییرات جدید در قانون و ادامه‌ی استفاده از خدمات باسلام توسط کاربر، حتی صرف بازدید یا جستجو در یکی از بسترهای فروشگاه کلاه کاسکت، به معنای موافقت با قرارداد جدید می‌باشد.

مالکیت و مسئولیت فروشگاه کلاه کاسکت و کاربر

ایجاد حساب کاربری در فروشگاه کلاه کاسکت و همچنین مفاد این قرارداد و دیگر اسناد فروشگاه کلاه کاسکت، هیچ نوع تعهد، توافق و قراردادی نظیر ایجاد شعبه، مشارکت و سرمایه‌گذاری مشترک، یا رابطه‌ای نظیر استخدامی یا پیمانکاری، حق فنی، شراکت، عاملیت فروش، نمایندگی یا مانند آن را مابین کاربر و فروشگاه کلاه کاسکت ایجاد نخواهد کرد.

فروشگاه کلاه کاسکت هنگام ایجاد حساب کاربری یا ارائه خدماتش، مجاز است در مراحل و زمان‌های مختلف اطلاعاتی را از کاربر به صورت الکترونیکی یا کاغذی یا اشکال دیگر و به صورت منفرد یا متعدد درخواست و دریافت کند.

کاربر با ایجاد حساب کاربری، رضایت خود را جهت دسترسی فروشگاه کلاه کاسکت به اطلاعات خود و استفاده از آن، به ‌‌شیوه‌ای که در این قرارداد یا دیگر اسناد و دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های متعلق به باسلام بیان می‌شود، اعلام می‌کند.

اگر کاربر از طریق هر نوع سیستم الکترونیکی واسط و بیرون از فروشگاهکلاه کاسکت، به فروشگاه کلاه کاسکت متصل شود، درخواست دریافت اطلاعات از وی، تابع قوانین و شرایط ذکر شده در این قرارداد است.

فروشگاه کلاه کاسکت نسبت به حفظ حریم شخصی و اطلاعات خصوصی کاربر متعهد است و از این اطلاعات برای بهبود تجربه‌های کاربری و تسهیل روابط تجاری فی‌مابین کاربران استفاده می‌کند. همچنین به دلیل رعایت مسائل امنیتی، صحت‌سنجی، پیگیری‌های حقوقی و قانونی، افزایش بهره‌وری و دقت در فرآیندهای کاری فروشگاه کلاه کاسکت، ممکن است اطلاعات دریافتی کاربر، توسط کارکنان مختلف فروشگاه کلاه کاسکت یا گروه‌های مشاور و همکار، در زمان‌بندی‌های مختلف رؤیت و بررسی گردد.

تبصره1: در صورت عدم تطابق مشخصات و اطلاعات ارائه شده از سوی کاربر، فروشگاه کلاه کاسکت می‌تواند مقررات خود را نسبت به کاربر اعمال کند.

تبصره2: فروشگاه کلاه کاسکت ممکن است در بازه‌های زمانی متفاوت و دفعات مکرر، حسب مورد، از اشخاص مدارک لازم جهت احراز هویت یا احراز مجوزات لازم برای کسب‌وکار یا مسائل دیگر درخواست کند.

مطابق این قرارداد، شخصی که شماره وی به عنوان شماره اصلی غرفه انتخاب شده باشد، به فروشگاه کلاه کاسکت وکالت داده است که در صورت عدم پاسخگویی یا عدم تمایل به ادامه همکاری، فروشگاه کلاه کاسکت بتواند در خصوص غرفه وی تصمیم گیری نماید. اتخاذ هر تصمیمی در این رابطه الزامی است و کاربران حق اعتراض به آن را ندارند.

فعالیت‌های کاربر در فروشگاه کلاه کاسکت، با حساب و نام کاربری‌ وی پیوند دارد و تمام یا بخشی از اطلاعات کاربری و فعالیت‌های وی به صورت پیش‌فرض در وب‌سایت اصلی باسلام و نیز اپلیکیشن‌ها و سایر ابزارهای و صفحات وابسته به آن، برای عموم قابل‌مشاهده است. همچنین این اطلاعات در فضای مجازی و اینترنت (مانند نتایج موتورهای جستجوگر ایرانی و خارجی و شبکه‌های اجتماعی وابسته به اینترنت)، در دسترس دیگران قرار دارد.

کاربر هنگام درج هر نوع محتوا، می‌بایست قوانین کشور (مانند قانون جرایم رایانه‌ای، فهرست مصادیق محتوای مجرمانه و قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور)، احکام شرعی، اخلاق و عرف جامعه و مفاد این قرارداد را رعایت کند و تمام مسئولیت و تبعات حقوقی و کیفری آن را بپذیرد.

در نام کاربری، نام فروشنده، اطلاعات ورودی برای محصولات و بخش توضیحات مرتبط به آنها، استفاده از عناوینی که نیازمند مجوز از وزارتخانه‌ها یا سازمان‌های دولتی و مراکز علمی و امثالهم باشد، برندهای ثبت‌شده،‌ اسامی مقدس (مانند نام‌ها و القاب چهارده معصوم و امام‌زادگان مشهور)، نام‌های کامل یا اختصاری متعلق به دولت، اسامی آثار ملی و تاریخی، اسامی دانشمندان، هنرمندان و افراد مشهور معاصر، بدون گرفتن مجوزهای لازم ممنوع است و در صورت تخلف کاربر، تمام مسئولیت و عواقب آن با کاربر است.

فروشنده برای ایجاد فروشگاه و آغاز فعالیت فروش، باید احراز هویت شود که شامل احراز مشخصات سجلی، کد ملی، اقامتگاه، مالکیت شماره همراه و حساب بانکی غرفه‌دار ارائه‌شده توسط کاربر است.

تسویه حساب کلاه کاسکت با غفروشندگان چگونه است؟

 

تسویه حساب دو شرط دارد: ۱- مراحل سفارش تا انتها توسط غرفه‌دار ثبت شده باشد – حتماً بارکد پستی برای سفارش درج شده باشد ۲- رضایت مشتری روی سفارش ثبت شده باشد در این صورت حداکثر 5 روز کاری بعد از درخواست شما، فروشگاه کلاه کاسکت با شما تسویه می‌کند.