کلاه کاسکت: شرکت هوندا هم تصمیم گرفته سه عضو خانواده CB500 شامل مدل‌های CB500F, CB500R و CB500X را بروزرسانی کند تا مخاطبان جوان برای خرید این محصولات مجاب شوند.

قدرت و حداکثر گشتاور این سه موتورسیکلت به ترتیب برابر با ۴۶.۹ اسب­‌بخار در ۸۶۰۰ دور در دقیقه و ۴۳ نیوتن‌متر در ۶۵۰۰ دور در دقیقه است.

سه قلوهای ناهمسان CB500 به کمک­‌فنرهای تطبیق‌پذیر مجهزند که برحسب میزان بار وارده، ارتفاع خود را تنظیم می‌­کند. میزان تغییر سیستم تعلیق CB500X در محور جلو برابر با 135 میلی‌متر است.

دو مدل CB500F و CB500R به رینگ‌های آلومینیومی Y شکل سبک وزن در محور جلو مجهز شده‌اند

درحالی‌که در مدل CB500X شاهد نصب نمونه 19 اینچی هستیم. هرسه عضو خانواده CB500 به دیسک ترمز دوتایی با ضخامت 296 میلی‌متر در محور جلو به همراه کالیپرهای ساخت Nissin مجهز شده‌­اند.

طراحی دسته موتور هر سه محصول هوندا مورد بازنگری قرار گرفته است و در عین کاهش وزن، استحکام بیشتری پیدا کرده است.

هوندا علت کاهش وزن را به استفاده از فولاد با ضخامت ۲ میلی‌متر به جای نمونه ۲.۳ میلیمتری قبلی در سازه این موتورسیکلت‌ها مربوط دانسته، ضمن­‌این‌که فرم صلیب توخالی سازه باعث افزایش استحکام شده است.

موتورسیکلت هوندا CB500R

 

هر سه عضو سری CB500 در بخش فنی هم مورد بروزرسانی قرار گرفته‌­اند هرچند که این تغییرات در حدی نیست، که این محصولات را برای راکبان جوان با گواهینامه سطح A2 نامناسب سازد.

قدرت و حداکثر گشتاور این سه موتورسیکلت به ترتیب برابر با 46.9 اسب­‌بخار در 8600 دور در دقیقه و 43 نیوتن‌متر در 6500 دور در دقیقه است.

برای هریک از اعضای این خانواده سه تایی، تعدادی رنگ جدید هم درنظر گرفته شده است، تا مدل ۲۰۲۲ این موتورهای ژاپنی را از نمونه­‌های قبلی متمایز سازد.

موتورسیکلت هوندا CB500F
موتورسیکلت هوندا CB500F

مدل CB500F را می­‌توانید با یکی از رنگ‌های خاکستری دودی مرواریدی، خاکستری Mat Axis متالیک و زرد Dusk مرواریدی سفارش دهید.

رنگ جدید پیشنهادی برای CB500R 2022 هم مشکی Gunpowder متالیک به همراه نقوش گرافیکی جدید خواهد بود.

علاوه‌براین رنگ، پوشش سبز Organic مرواریدی هم برای CB500X قابل انتخاب است، که آن را در مدل‌های مسابقه‌ای کلاسیک هوندا نیز می­‌توانید مشاهده کنید.

 

منبع : rideapart.com