باجاج BS6 پلاتینا ۱۰۰ رونمایی شد

باجاج BS6 پلاتینا ۱۰۰ رونمایی شد

کلاه کاسکت :

شرکت موتورسیکلت‌سازی باجاج با به‌روزرسانی مدل Platina 100 در بازار هند فروش آن را به سرعت آغاز کرده است. باجاج می‌گوید دو تیپ از این محصول را روانه بازار خواهد کرد.

گفته می‌شود قیمت پایه این محصول چیزی معادل ۷۰۰ دلار است.

خانواده پلاتینا در کنار محصولات سری Hero Splender به دلیل مقرون به صرفه بودن، کاربرد مناسب و کارایی بالا به‌ویژه برای مصارف روزانه اقبال خوبی در بازار هند دارند. مدل پایه ES Drum (با ترمزهای کاسه‌ای) و دیگری ES Disk (با ترمز دیسکی).

اکنون در مدل جدید می‌توان به صورت استاندارد محافظ‌ مشکی برای دست، گرافیک جدید و دو ترکیب رنگی جدید برای بدنه را سفارش داد. سیاه آبنوس با تزئینات نقره‌ای و قرمز روشن.

تولید ۸ اسب‌بخار قدرت از پیشرانه ۱۰۲ سی‌سی این موتورسیکلت سبک، کافی به نظر می‌رسد. البته یک جعبه‌دنده ابتدایی ۴ سرعته نیز نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.

قابلیت ترمز ترکیبی در این موتور به راکب اجازه می‌دهد با فشردن اهرم ترمز، هر دو چرخ عقب و جلو درگیر شوند. سایز ترمزهای جلو و عقب در نمونه کاسه‌ای به ترتیب ۱۱۰ و ۱۳۰ میلی‌متر است در حالی که در مدل ES Disk با حفظ ساختار کاسه‌ای برای عقب، چرخ جلو با دیسک ترمز خواهد بود.

در حال حاضر نمایندگی‌های باجاج تقاضای مشتریان را رزرو می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود عرضه آن تا پیش از آغاز سال میلادی استارت بخورد. گفته می‌شود قیمت پایه این محصول چیزی معادل ۷۰۰ دلار است. انتظار می‌رود باجاج پلاتینا ۱۰۰ رقابت خوبی با هیرو دولوکس و تی‌وی‌اس اسپرت داشته باشد.

در نظر داشته باشید مدل پایه این موتورسیکلت فاقد هرگونه فناوری‌های فانتزی و تجهیزات رفاهی است.

منبع: باما